Készítette:Krisztián
Dátum:2005.05.17, Kedd 14:48
Címszó:Figyasztóvédelem
Kategória:Vásárlás
Sziasztok!

Éppen a városban járva elhatároztam, hogy benézek a Baross utcai villamosmegállónál lévő földalatti papagájüzletbe. Kíváncsi voltam, hogy itt milyen áron adják a madarakat.

Meglepetésemre, ennél érdekesebb dolgot fedeztem fel; a következő képpen árulják a madarakat:

"Beszélni tanítható Kecskepapagáj" - 2db, sárga
"Beszélni tanítható Rozella papagáj" - 2db
"Beszélni tanítható Nimfapapagáj" - 5-10db
"Beszélni tanítható Hullámos papagáj" - sok

No most kíváncsi vagyok a véleményetekre:

- Én úgy tudom, a Hullámos megtanul beszélni.
- A Nimfa nem tanul meg beszélni, ahogy hallom, bár az én egyik nimfám mondta a nevét, pontosabban olyasféleképpen fütyült, mintha a nevét mondaná.
- A Rozellám nem tanult meg beszélni; a szakértők és a szakirodalom szerint nem tanítható meg beszélni.
- A Kecskepapagáj szintén nem tanítható meg beszélni, a szakértők és a szakirodalom szerint.

Ezek után ez vajon nem a fogyasztók megtévesztése?
Nem lehet vajon ebből kára a vevőnek és a madárnak egyaránt?